من نیکان سپید زایمان کردم گفته بودن ۴میلیون اما توی رسید آخرسر دیدم ۱۸۰۰بود
من نزاشتنم پمپ درد نیاز نبود
بیمارستان امام زمان ۵ تومن گفت بمن
من ۱۴۰۰ خریدم
۵ تومن
خودت از بیرون بخر با خودت ببر بیمارستان به دکترت بده موقع زایمان من سر زایمان اولم بیمارستان خصوصی بودم اینکارو کردم
بیمارستان صارم فکر کنم ۶،۷ میلیون باشه البته ۱ ماه پیش شاید الان بیشتر شده باشه
۷م هست
زنگ زدم بیمارستان گفتن 1850
تو اتاق عمل گفتن 5.5😐
من دوهفته پیش زایمان کردم بیمارستان مادران 1میلیون 200گرفتم
بیمارستان پارسیان پرسیدم گفتن ۶ تومن
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.