دو هفته دیگه میرم سونو قلب خیلی نگرانم که مثل دفعه قبل بشه 🥺

۷ پاسخ

من هفته دیگه باید برم برا منم دعا کن عزیزم ❤️

منم دو هفته دیگ میخوام برم و مث شما همش بهش فکر میکنم
شما ازمایشای اولیتونو انجام دادین؟؟

کاش همه ماها ک هفتمون یکیه یه گروه بزنیم من خیلب استرس دارم

😍عه منم دوهفته دک میرمممم

منم دوهفته دیگه میخوام برم انشالله همه چی خوب باشع

سلام خانما سونوگرافی خوب تو زنجان سراغ دارید؟

اصلا استرس نداشته باش منو تو تقریبا هم هفته ایم سعی کن تو طول روز خودتو سرگرم کنی بهش فکر نکن چیزای مقوی بخور همون استرس و اصطراب خودش کارو خراب میکنه امیدوارم جفتمون خوش خبر باشیم بزودی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هشتم بارداری