۲۳ پاسخ

😑😑😑منی که کیکام همیشه عالی میشد ی بار خونه خالم درست کردم مثل لواشک نازک شده بود

عیبی نداره عزیزم هممون یبار حداقل کیکمون اینطوریشده😊

خیلی جاهاشو اشتباه کردی حتما

فطیر نیست مگه

اين كه خوبه من وقتي كيك ميپزم روش دوسه تا دست انداز بوجود مياد..كاملا نامسطح🤣🤣🤣🤣🤣

چقدر شبیه کیک من شده
مال منم اون روز مثلا خواستم برای تولد مادرشوهرم درست کنم مثل کیک شما شد آبروم رفت 🤣🤣

با دست هم زدی یا هم زن برقی ؟؟

شبیه کوکو قندی شده😋

وای خدا خیرت بده خیلی خندیدم😂😂😂

یا ته دیگه😂

لواشک هلو🤣🤣

حالا طعمش چطوره 😂😂😂

کیکای قبل ازتووو. سوء تفاهم بوود😅

وایییی

چقدرمواد زدی میشه بگی

تصویر

موادت کم بود و قالبت بزرگ

عب نداره فک کن پنکیکه🤣

حتما بکینگ پودر رو کم زدی یا خراب بوده که پف نکرده

عااااالیه که
مونده به طعمش عزیزم

کیک نیست پنکیکِ😁😂

بیشتر لواشکه تاکیک

چی هست این

😕🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۷ ماهگی