😑😑😑منی که کیکام همیشه عالی میشد ی بار خونه خالم درست کردم مثل لواشک نازک شده بود
عیبی نداره عزیزم هممون یبار حداقل کیکمون اینطوریشده😊
خیلی جاهاشو اشتباه کردی حتما
فطیر نیست مگه
اين كه خوبه من وقتي كيك ميپزم روش دوسه تا دست انداز بوجود مياد..كاملا نامسطح🤣🤣🤣🤣🤣
چقدر شبیه کیک من شده
مال منم اون روز مثلا خواستم برای تولد مادرشوهرم درست کنم مثل کیک شما شد آبروم رفت 🤣🤣
با دست هم زدی یا هم زن برقی ؟؟
شبیه کوکو قندی شده😋
وای خدا خیرت بده خیلی خندیدم😂😂😂
یا ته دیگه😂
لواشک هلو🤣🤣
حالا طعمش چطوره 😂😂😂
کیکای قبل ازتووو. سوء تفاهم بوود😅
وایییی
چقدرمواد زدی میشه بگی
موادت کم بود و قالبت بزرگ
عب نداره فک کن پنکیکه🤣
حتما بکینگ پودر رو کم زدی یا خراب بوده که پف نکرده
عااااالیه که
مونده به طعمش عزیزم
کیک نیست پنکیکِ😁😂
بیشتر لواشکه تاکیک
چی هست این
😕🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.