ولی فصلش نیست دیگه فکر کنم تموم شده
مقاومت کدو حلوایی بالاس ممکنه میوه فروشیا داشته باشن
فصلش نیس من اسفند گرفتم گذاشتم فریزر چون اینور سال نیس
تو اسنپ فود بزن ببین کجاها داره
من چند جا رفتم نیس🥹حواسم نبود زمستون بگیرم فریز کنم
ما تهرانیم از تجریش میگیریم همیشه داره ....
از میوه و سبزیجات فروشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.