سلام خانما برا عفونت دندون چ میشه خورد

۸ پاسخ

بایدازدکترت سوال کنی اگ مجازباشی خودش داروی مناسباتجویزمیکنه

اموکسی سیلین هر 6 ساعت حتما مرتب بخور وگرنه بدبخت میشی از درد

اب جوش بریز رو اویشن وکمی نمک قرقره کن تف کن

سرکه گزینه خوبیه من امتحان نکردم ولی مامانم قبلا میگف درد دندونشو با سرکه اروم میکردع

عزیزم پوست انار بزار رو دندونت هم عفونت رو میکشه بیرون هم مسکنه

یک واحد سرکه انگور رو با پنج واحد گلاب قاطی کن و چند شب پشت سر هم قرقره کن
با آب نمک یا نمک مسواک بزن
سریع عفونتت از بین میره

من دارم میمیرم
از صبح یه استامینوفن ساده
الانم یه ایبوپروفن خوردم ولی نمیدونم چرا تاثیر نداره

مترونیدازول واموکسی سیلین

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان دو نعمت 💙🩵 مامان دو نعمت 💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد