کار خوبی کردی مشاور پسرم میگفت اینجوری بچه متوجه میشه که اونم مثل مادر پدرش هست و این کار همه انجام میدن
حالا هر دفعه خودت نکن بگو من ندارم کردم
یا تو روز میری بگو من میرم دستشویی تنهایی
هی تکرار کن تا یاد بگیره
دقیقا منم همینجور
عیب نداره برو منم با دخترم همین جوریم خوبه ک پسر نیست باهاش برو راحت باش تا موقعی ک خودش یاد گرفت بره بشین باهاش حرف بزن بگو دیگ باید تنها بری
پسرم رو وقتی میبرم دسشویی به من میگه مامان تو ام پی پی کن یا جیش کن. میگم مامان من الان جیش ندارم صبح جیش کردم. بعد دیگه سریع قانع میشه .
عزیزم منم همین کارو کردم و خیلی موفق بودم تو ترک پوشک دلوین از اینجابه بعد هروقت بردیش دستشویی چشاتو ببند راجبه این صحبت کن که نباید نگاهش کنی ما هروقت میرفتیم دلوین تذکر میداد چشاتو ببند بعد راجب تنهایی رفتنش صحبت کن بگو من جلو دستشویی میشینم پی پی کن مامان صدا کن عیبه و بعد که خودت رفتی با لحن محکم بگوو زشته نگاه نکن برو بیرون یا درو ببند
عالیه اتفاقادکترا میگن باخودتون ببریدش یکسال دیگع بزرگ شه بهت نمیگه بیا حساس نباش این دوران میگذره
من هم چند باری رفتم الانم بچم میگه توهم جیش و پی پی کن ولی میگم نه من ندارم همیشه نمیشه که باهم جیش داشته باشیم اینطوری قانع میشه و ادامه نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.