مامانا ورم لثه تو بارداری داشتید ؟؟

۷ پاسخ

من نداشتم ولی طبیعه تو گهواره ام پیام مشاور بود

اره خودش خوب شد

ورم ندارم ولی مسواک میزنم خون میاد از لثم

اره مخصوصا اوایل ش

چچند وقت بعد زایمان خوب شد؟دارو‌نخوردید؟جراحی چطور ؟

منم داشتم خودش خوب شد

ژنژویت لثه تو بارداری شایع هست. من داشتم خودش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی