میگن سیرابی تهوع و خوب میکنه میترسم بخورم چیکار کنم

۸ پاسخ

من خوردم سر دخترم.خیلی خوبه برای معده.مقویه در کل

نه عزیزم نترس بخور خوبه برای تهوع

خوبه بخور بهتر میشه

ب طرررز عجیبی بارداری اولم ب همه چی ویار داشتم اما از گشنگی یروز شوهرم گفت بریم کله پاچه یا سیرابی شاید بتونی بخوری
و خوردم انقدددر سیر شدم چون با ویارام هیچی نمیتونستم بخورم
و خیلی حالت تهوع رو بهتر میکنه

البته من یه بار خوردم اثر نکرد

من سر بارداری اولم خیلی تهوع داشتم مجبوری و زوری خوردم فرقی نیورد

من خوردم بدتر شدم هرکسی یجوره

خیلی خوبه حتما بخور اما با یکبار نه چندبار باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان نیرا🩷🌸 مامان نیرا🩷🌸 هفته نوزدهم بارداری