من خوردم سر دخترم.خیلی خوبه برای معده.مقویه در کل
نه عزیزم نترس بخور خوبه برای تهوع
خوبه بخور بهتر میشه
ب طرررز عجیبی بارداری اولم ب همه چی ویار داشتم اما از گشنگی یروز شوهرم گفت بریم کله پاچه یا سیرابی شاید بتونی بخوری
و خوردم انقدددر سیر شدم چون با ویارام هیچی نمیتونستم بخورم
و خیلی حالت تهوع رو بهتر میکنه
البته من یه بار خوردم اثر نکرد
من سر بارداری اولم خیلی تهوع داشتم مجبوری و زوری خوردم فرقی نیورد
من خوردم بدتر شدم هرکسی یجوره
خیلی خوبه حتما بخور اما با یکبار نه چندبار باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.