منم خیلی حالت تهوع داشتم سه ماه اول
مرغ گوشت هیچی نمیتونستم گرسنه بودم غذا رو بو میکردم حالم خراب میشد.
بعد سه ماه بهتر شدم گوشت و مرغ میخوردم.
به نام خدا هیچی جواب نداد رفتم بستری شدم که کاش زودتر میرفتم انقدر زجر نمیکشیدم
قرص نخوری بهتره
واسه من که زنجبیل تازه و آبلیمو جواب بود
متاسفانه سه ماه اول؛تهوع عذاب آوره و خیلی کم میشه کنترلش کرد
من ب۶ روم جواب نمیداد دکترم بهم دمیترون داد
خالمم سر ۳ تا بچه هاش دمیترون خورد خداروشکر هیچ مشکلی ندارن
منم همین جوری ام هر چی گرم باشه نمیتونی بخوری بزار غذا سرد بشه هم بوش هم تر بشه هم راحت تر . بعداً غذا آبکی نخور . خورشتی نخور . مثلاً لایی پلویی بخور . کشک بخور . من اب گرم نمیتونم اصلا بخورم سرد سرد میخورم
دکترم متو کلوپرامید و ب ۶ داد بهم خوب بود بهم میساخت اما تهوع و استفراغ رو باز گهگاهی داشتم
من حالم افتضاح بود با تجویز دکتر قرص ب ۶ میخوردم اون یکم حالمو بهتر میکرد
از چیزایی هم که معده ات رو تحریک میکنه پرهیز کن مثل آش و سوپ و اینجور چیزا
عزیزم اگه قرص بد باشه یا مشکل داشته باشه ک دکتر تجویز نمیکنه من سر پسر اولم ۵ ماه کامل قرص دمیترون استفاده کردم الحمدلله پسرمم سالم سالمه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.