۸ پاسخ

منم خیلی حالت تهوع داشتم سه ماه اول
مرغ گوشت هیچی نمیتونستم گرسنه بودم غذا رو بو میکردم حالم خراب میشد.
بعد سه ماه بهتر شدم گوشت و مرغ میخوردم.

به نام خدا هیچی جواب نداد رفتم بستری شدم که کاش زودتر میرفتم انقدر زجر نمیکشیدم

قرص نخوری بهتره
واسه من که زنجبیل تازه و آبلیمو جواب بود
متاسفانه سه ماه اول؛تهوع عذاب آوره و خیلی کم میشه کنترلش کرد

من ب۶ روم‌ جواب نمیداد دکترم بهم‌ دمیترون داد
خالمم سر ۳ تا بچه هاش دمیترون خورد خداروشکر هیچ مشکلی ندارن

منم همین جوری ام هر چی گرم باشه نمیتونی بخوری بزار غذا سرد بشه هم بوش هم تر بشه هم راحت تر . بعداً غذا آبکی نخور . خورشتی نخور . مثلاً لایی پلویی بخور . کشک بخور . من اب گرم نمیتونم اصلا بخورم سرد سرد میخورم

دکترم متو کلوپرامید و ب ۶ داد بهم خوب بود بهم میساخت اما تهوع و استفراغ رو باز گهگاهی داشتم

من حالم افتضاح بود با تجویز دکتر قرص ب ۶ میخوردم اون یکم حالمو بهتر می‌کرد
از چیزایی هم که معده ات رو تحریک میکنه پرهیز کن مثل آش و سوپ و اینجور چیزا

عزیزم اگه قرص بد باشه یا مشکل داشته باشه ک دکتر تجویز نمیکنه من سر پسر اولم ۵ ماه کامل قرص دمیترون استفاده کردم الحمدلله پسرمم سالم سالمه...

سوال های مرتبط