روزای اوله زیادمیشه ،منم رفتم کمکی گرفتم یه بارخورد همرو بالاآورد دیگه ندادم
بیین یک لیوان شیر ولرم با عسل خرما له شده چهار مغز .بادوم .گردو.فندوق.پسته اسیاب شده
یک دونه زرده تخم مرغ خونگی
قاطی کن بخور هم شیرتو زیاد میکنه هم شیرتو چرب میکنه
نان ندی سنگینه بچه منو دل درد کرد وحشتناک
آپتامیل و ببلاک خوبه
بعد هم سعی کن بزاری نی نی همش بمکه اینطوری شیرت میاد
من نان ۱ میدم
هنوز زوده نی نی کوچیکه سیر میکنه براش
هرچی بیشتر شیر بدی شیرت هم زیادتر میشه
اگه میخوای شیرخشک بدی نان بده
اگه میخوای بدی اصلا شیشه نده.بنظر من بزار مرتب مک بزنه چیزای مقوی بخور شیرت زیاد میشه کم کم...من هفته سوم کمکی دادم با قطره چکون کم کم شیشه..الان وقتی سینم پره میخوره وقتی قطره ای میاد سربرمیگردونه
من روزای اول نان اوپتی پرو دادم شبی یو وعده اونم با قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.