خانوما کسی اینجا سرترالین مصرف میکنه تو بارداری؟

۲ پاسخ

بله من خارجیش رو استفاده میکنم آسنترا

بله من میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری