۴ پاسخ

نه عزیزم خوبه ک
بچه ها اون اول وزن کم میکنن
بچه من ۴۰۸۰ به دنیا اومد
بعد ۴ روز شد ۳۶۰۰
داشتم سکته میکردم
اما کم کم که شیرم راه افتاد وزنش زیاد شد
دیروز وزن کردم شده بود ۴۲۵۰
پسر شماهم احتمالا اول کم کرده بوده

خودت غذای مقوی بخوری درست میشه نظم شیردهی داشته باش نه زیاد بده که ریفلاکسی بشه نه کمتر هر ۲ ساعت خوبه

شیشه بدی دیگه سینه نمیگیره من یه شیرخک دارم با قطره چکون میدم تا تموم بشه

من که همش شیر خشک میدم روزی دو یا سه بار فقط سینمو میدم

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری