مامانا فاموتیدین برای حالت تهوع هم جوابه ؟

۶ پاسخ

ب 6خیلی خوبه

فاموتیدین برای معده درد خوبه ، برای تهوع دمیترون و متوکلوپرامید خوبه ، که از نظر من متوکلوپرامید خیلی بهتره چون دمیترون یبوست میاره البته مصرف زیادش

دمیترون هر ۱۲ساعت

اره ممکن بهترش‌کن
ولی اگ فقط تهوع داری فاموتیدین نخور

ن برای تهوع دیمن هیدرات و ب۶

ن دومیترون دکتر واسه من نوشت خیلی خوبه فاموتیدین واسه معده درده

سوال های مرتبط