۷ پاسخ

بهترین کار اینه که شکمشو ماساژ بدی و اگه خیلی گریه میکنه بذارش یکم تو وان آب گرم

من تا حالا هرچی قطره کولیک بود امتحان کردم حتی اینفاکول که الان ۱/۸۰۰ قیمتشه
قطره فقط باید بیفته هر بچه فرق میکنه کدومش براش کارساز باشه
هیچکدوم صدیه صدیه نیست فقط اثرش ۱۰ درصده
من پیگه عادت کردم بچم از شب ساعت ۲ سروع میکنه تا صبح ۶،۷ بکوب گریه میکنه و دیگه تموم میکنه
من الان قطره ای که استفاده میکنم کولیف و میلکازیمه
تأثیر صدی نداره
من گریپ میکسچر، کولیکز، پدیا بست ، بی بی کر، پدی لاکت، اینفاکول همه رو امتحان کردم

اینفاکول بده

اینفکول خیلی جوابه

من پدیا بست میدم عالیه..خودمم رژیم غذایی دارم

فقط کیدزی کولیک شبی نیم سی سی من همه راهارو رفتم

اهورانی نی بگیرعالیه شربت اهورانی نی بالای یه ماه بایدبدی من ازیه ماهگی دادم

سوال های مرتبط