۳ پاسخ

اره دختر منم‌ تب کرد

من امروز بردم ختنه غول اول تموم شد
غول دوم ختنه
آره عزیزم تب میکنن
پاشویه کن آب ولرررم
برچسب تب بر داری براش بزار
قطرها هم به موقع بده
لباسم کم تنش کن

بالای ۳۸.۳ تبه

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی