۵ پاسخ

بنظرم حتی اگه شده یک گرم طلا براش بخر پس انداز کن و جشنشو خانوادگی برگزار کن که بتونی طلا بگیری

من سال اول چیزی نگرفتم ولی تولدسنگین گرفتیم.سال دوم به بعدمتوجه سوپرایزمیشن.

من براشون خونه بازی گرفتم و یه استخر بادی

سه چرخه
یچیز اینجوری خوبه اگ تاحالا نگرفتین

سلام شما پسراتون چند ماهگی تونستن بشینن؟

سوال های مرتبط

مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی