خانومای باردار اسم دختراتون چی گذاشتین

۲۳ پاسخ

نلین،

هنوز نمیدونیم

آیلـــین گذاشتم

ماهلین🌙🧸🩷

مائده

مانلی

شارمین😍😍😍

دلارام

نیکی♥️

بارانا🌦♥️

سانیل🐣😍💕

آوین😍

من دوست دارم رز بزارم شوهرم میگه قشنگ نیست

دخترام دوقلوان ایرانا/آریانا❤️

دختر بیارم سلین

ساچلی
ستین

اسم دختر نازم رز

فاطمه حلما🤍

نورسا ✨🥰

دختر اولم ماهورا دومی ۴ روز دیگه میاد مهوا میزاریم

نمیدونم کدوم بزارم

من دلم آوین خیلی میخواست ولی شوهرم میگه نه حالا بین اسم سوین و نور موندیم

من دخملی بیارم اسمش و میزارم آنیل

سوال های مرتبط