۴ پاسخ

دختر منم همینه کلا خوشش نمیاد خودش غلت بزنه😅

عجله نکن دختر منم تو پنج ماهگیش کلا یک یا دوبار غلت زد اونم با کمک برش میگردوندم ولی ماشالا از وقتی شیش ماهش شده خودش غلط میزنه و بر میگرده همه چی وقت خودشو داره وقتش برسه خودش غلت میزنه عزیزم نگران نباش😊♥️

پسر منم وزنش زیاد نیست خیلی غلط میزنه داره تلاش میکنه سینه خیز بره
خیلی اذیتم میکنه همش داره گریه میکنه 😭

اوخ دخترمن امروز میخاس برگرده با کمکم برگشت هرروز تمرین میکنم و چند دیقه دمر میزارم

سوال های مرتبط