۴ پاسخ

همین الانش دیره عزیزم
ما ها خیلی ببخشید دهنمون ساییده شده چن ساله اقدامیم نگرفته یا اگرم گرفته سقط
تو اگه بخوای همینجوری وسواس بخرج بدی تا ب خودت بیای میبینی ۴۰ سالت شده
بچه میخای شل کن اقدام کن سریع ک الان بکنی معلوم نیس کی بگیره

عزیزم هرچی جلوتر بری سختر میشه، درضمن همیشه این سختی ها بود از قدیم هم بوده

طبیعیه بخاطر سنته وارد دهه سوم زندگیت شدی دیگه شتابزده عمل نمیکنی.من ۳۴سالمه بچه اولمو ۲۹سالگی بدنیا اوردم اونم خیلی دست دست کردم یدفعه خودش اومد حالا برای دومی ماه هاست دارم فکر میکنم و هربار به یه نتیجه میرسم نمیتونم تصمیم بگیرم هزارتا اگر و اما میارم

سلام گلم منم همینطورم اتفاقا بندر هم زندگی میکردم و دنیا امدم ی شهر دیگه ازدواج کردم قشنگ چند روز دیگه اولین سالگرد ازدواجمونه،۲۳ سالمه امروز فهمیدم توراهی دارم و هنگم واقعا نمیدونم چکار کنم اصلا امادگیشو ندارم و فکر میکردم حداقل تا چند سال دیگه هم نخواهم داشت ولی یهویی شد

سوال های مرتبط