۶ پاسخ

من دارم ۴ماه میدوشم بچم با شیشه فقط خورده

چی بگم ب من گفتن کم میشه ولی از وقتی که می‌دوشم تند تند بیشترم شد

من هنوز دارم میدوشم
روزی حداقل ۵ ۶ بار بدوش خشک نمیشه
شیرافزاتم بخور مرتب

من اصلا ندوشیدم خودش خشک شد

برای من شد ولی من تا جایی که میومد میدوشیدم الانم میاد ولی در حد چند قطره

اره خوبه چ اشکالی داره

سوال های مرتبط