ببر با اب ولرم شکم ب پاینشو بشور
من روس ۳۸ ب بالا میره نمیاد پایین
دسمال پیشونی و شکمش گذاشتم قطره هم میدم
نمیاد
چیکارکنم
منم پسرم تب داره یکم میاد پایین دوبارع میره بالا
مال دخترم الان ۳۷ و نیم خیالم راحت شد دیگه خوابید
این که خوبه چرا نگرانی
دستمال از گردن به بالا اصلا نباید بزاری
منم نشستم بالا سر دخترم
تبش تا ۳۸ و نیم رفت پاش رو با آب ولرم شستم قطره هم دادم خداراشکر الان بهتره
تبش رو چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.