۸ پاسخ

ببر با اب ولرم شکم ب پاینشو بشور

من روس ۳۸ ب بالا میره نمیاد پایین
دسمال پیشونی و شکمش گذاشتم قطره هم میدم
نمیاد
چیکارکنم

منم پسرم تب داره یکم میاد پایین دوبارع میره بالا

مال دخترم الان ۳۷ و نیم خیالم راحت شد دیگه خوابید

این که خوبه چرا نگرانی

دستمال از گردن به بالا اصلا نباید بزاری

منم نشستم بالا سر دخترم
تبش تا ۳۸ و نیم رفت پاش رو با آب ولرم شستم قطره هم دادم خداراشکر الان بهتره

تبش رو چنده؟

سوال های مرتبط