۲ پاسخ

نه نترس نمیشکنه

توی قابلمه آب بریز تا جوش بیاد
گوشت و پیاز رو هم بریز توی یه شیشه و درس رو محکم ببند وقتی آب جوش اومد شیشه رو بزار توی قابلمه حدود سه ساعت بمونه تا بپزه
فقط مواظب باش آب قابلمه کم شد یا تموم شد یکم آب جوش بریز توی قابلمه دوباره
بعد گوشتا با آبی که در آورده پوره کن بده به نینی

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی