۶ پاسخ

من دوهفته میذارمش صندلی ماشین
صندلیش سه حالته ک مثه کریر میشه وخیلی راحته پسرم

گلم خواستی عکسای فرزندت رو مثل آتلیه ی واقعی کنی با قیمت بسیار مناسب روبیکا پیام بده نمونه کار بفرستم قطعا خوشت میاد09043693316 عکس بارداری و... هم انجام میشه. قطعا از کارم خوشتون میاد با بقیه جاها متفاوته

دخترمن نمیمونه

وای اصلا گودی کریر بنظر من استاندارد نیست من کریرم بلا استفاده موند

منم گودی را پر می کنم، طولانی مدت هم تو کریر نمی زارم

من پر کردم از اول گذاشتمش تو کریر ، بعد با یه پتو مسافرتی چندلا داخلش و پر کردم
دختر من تا 3 ماهگی کلا داخل کریر بود، حتی داخل اون می‌خوابید
بعد الان نزدیک یک ماهه دیگه کریر کوچک شده بود واسش میزارمش داخل گهواره اش
ولی تا آخرین روز زیر دخترم پتو گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی