سلام عزیزم بالا دو کیلو اگر مشکلی نباشه دستگاه نمیره
منم امپول ریه زدم
ولی ۳۸ هفته بعلت ناله بچه بستری شد ۳ روز
اثر امپول بتا فقط یکهفتست
از۳۴هفتگی به بعد ریها تشکیل شده
بستگی داره دیروز بیمارستان بودم یکی 40 هفته زایمان طبیعی کرد بچه رو بردن دستگاه گفتن کمبود اکسیژن داره
واقعا بستگی به رشد نی نی داره
من یکی از دوستام ۳۲ هفته نی نیش به دنیا اومد دستگاه نرفت یکی دیگه ۳۶ اومد سه روز رفت دستگاه
نهصددرصد
دختر من ۳۵ هفته دو روز دنیا اومد دستگاه نرفت باخودمم مرخص شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.