۷ پاسخ

زایمان اولم دخترم ۲۶۵۰ بود ۳۵ هفته آمپول ریه هم زدم دستگاهی نرفت خداروشکر

امپول زدی حله

من ۳۶ و یک زایمان کردم با وزن۲۸۰۰نرفت دستگاه

سلام عزیزم مونده به تکامل ریه شاید نره شایدم بره

دختر خالم وقیق ۳۵ هفته دخترش دنیا اومد یک ساعت تحت نظر بود☺️

دختر خالم ۳۲هفته زایمان کرد دستگاه نرفت

عزیزم اگ امپول ریه زده باشی احتمالش خیلی کمه ک نره

سوال های مرتبط