زایمان اولم دخترم ۲۶۵۰ بود ۳۵ هفته آمپول ریه هم زدم دستگاهی نرفت خداروشکر
امپول زدی حله
من ۳۶ و یک زایمان کردم با وزن۲۸۰۰نرفت دستگاه
سلام عزیزم مونده به تکامل ریه شاید نره شایدم بره
دختر خالم وقیق ۳۵ هفته دخترش دنیا اومد یک ساعت تحت نظر بود☺️
دختر خالم ۳۲هفته زایمان کرد دستگاه نرفت
عزیزم اگ امپول ریه زده باشی احتمالش خیلی کمه ک نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.