تهرانی
تهرانی میگن خیلی خوبه
رسیدگیش نسبت ب نقشینه بهتره
من تهرانی بودم
خیلی تحقیق کردم دوتاشون عالین ولی نقشینه ایمنی رو قبول نداره،تهرانی حواسش به ایمنی هم هست و همچیو کنترل میکنه
تهرانی
تهرانی و نقشینه جفتشون خوبن دکتر من نقشینه هست عالی وصبور
من اینارو نمیدونم ولی دکترای مرکز همشون خوبن
جز کامرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.