خانمها واسه ivf دکتر تهرانی یا نقشینه و چرا

۶ پاسخ

تهرانی

تهرانی میگن خیلی خوبه
رسیدگیش نسبت ب نقشینه بهتره

من تهرانی بودم
خیلی تحقیق کردم دوتاشون عالین ولی نقشینه ایمنی رو قبول نداره،تهرانی حواسش به ایمنی هم هست و همچیو کنترل میکنه

تهرانی

تهرانی و نقشینه جفتشون خوبن دکتر من نقشینه هست عالی وصبور

من اینارو نمیدونم ولی دکترای مرکز همشون خوبن
جز کامرانی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری