نزدیک سه ساله اقدامم و هنوز باردار نشدم امیدم به لطف خدا توی این ماه مظلومیت امام حسین و یارانشه 😭
شب اول محرم سینه زنت آرزوشه ...🖤
۲ سال اقدام بودم
بدون هیچی باردار شدم که الان داره سقط میشه احتمالا😂
من ۳ماه بعد اقدامم باردار شدم و سقط شدم و دوباره اقدام کردم و ۶ماه بعدش باردار نشدم رفتم دکتر قرص آ س آ داد و باردار. شدم
اولی شش سال
دومی ماه اول 😂
من وزنم ۸۵ 😐😐💔قدم ۱۷۵ وزنم و باید کم کنم و دوساله اقدامم مشکلمون هم واریکوسل همسرمه🫠
دو سال و نیم اقدام بودم
تا یکسال نرماله
وزن کم کن منم همینطور بودم
من برج 9سقط داشتم سه ماه بعد سقط اقدام کردم تا آلن ک فعلا خبری نی
گزینه اول اینکه هم خودت هم شوهرت همه چکاب ها رو انجام بدید
و بهترین گزینه طبق تجربه خودم تا میتونی بیخیال باش
و یک سال اقدام بودم...
شش ماه اقدام 💔هشت روز تاخیر امروز پریود شدم جالب اینجاست این ماه در حدی اشتها داشتم هر نیم ساعت احساس ضعف میکردم رو همین شک داشتم از ترس استرس بیبی نمیزدم خیلییییی دلم شکست اگه روز موعد پریود شده بودم اینقدر حالم خراب نمیشد مثل الان دلم برا همسرم میسوزه دیشب میگفت نکنه خبریه با این اشتها 🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من ماه ۱۱ام اقدام باردار شدم تاثیرگذارترین کار توکل به خدا و آرامش بود در کنارش من ماه قبلش عکس رنگی دادم حس میکنم اون خ تاثیر داشت چون لوله هام را باز کرد و من بلافاصله باردار شدم درکنارشم همسرم و خودم خیلی دارو تقویتی میخوردیم همسرم واریکوسل هم عمل کرد
دوسال عزیزم تازه باردار شدم
ماه ۹ اقدام باردار شدم
تاثیرگذارترین کارم این بود که همه آزمایشهارو هم خودم هم همسرم انجام دادیم و وقتی مطمئن شدیم سالم هستیم و نگرانی ها برطرف شد ماه بعدش حامله شدم
یک سال ۳ ماه هنوز هیچی به هیچی
سوال منم هست ۸ ماهه اقدامم
وزنت چنده
من حدود ۱۱ ماه اقدامم
بنظرم کاهش وزنم رو کیفیت تخمک ها خیلی تاثیر داشت
دو دوره هم آوابوست مصرف کردم
من برج ۸ سقط داشتم یک ماه بعدش اقدام کردم ولی هنوز باردار نشدم🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.