متاسفانه پسر من دندون شماره دوش یه لک زده دو سه روزه متوجه شدم
خیلی ناراحتم براش
پسر من با شیر میخوابه ولی دیگه بعدش تا صبح برا شیر بیدار نمیشه نمیدونم چجوری خوابش رو مستقل کنم از هر راهی میرم موفق نمیشم
سلام عزیزم خوبی
اره ارمیا ۳ تا از دندون هاش خراب شده
دکتر گفت بعد ۲ سالگی با بی هوشی درست کنیم
دندون بالا پسر منم یدونه لک کوچیک افتاده احتمالا از شیرشب چون چیزا قندی زیاد نمیدم
دکتر من گفت شیرشب بهش بده
چند نفری رو دیدم که گفتن دندون بچهامون لک زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.