۱۱ پاسخ

آره عزیزم دختر من همیشه ابریزش بینی میگیره و بی اشتها میشه

تقریبا اره تب داشت و آبریزش بینی اگه اسهال نداشت فکر میکردم سرماخورده

بله در حال حاضر پسر من آبریزش اسهال هست

اره

بله پسر من هر سری دندون در میاره دقیقا مثل علایم سرماخوردگی رو داره

اره پسر منم دندون میخاد دراره علائم سرماخوردگی میگیره

بله پسر من بینیش کاملا کیپ شده بود اصلا نمیتونست نفس بکشه و تب داشت، سه بار دکتر بردمش انقد بدحال بود، متاسفانه هیچ کدوم نتونستن تشخیص بدن و کلی دارو سرما خوردگی دادن به بچه ام ،بعد چند روز دیدم طفلی دندون درمیاورد

اره
مهران سرفه می‌کنه پر از خلط

فقط یه روز اسهال شد و شب تا صبحش گریه کرد

اره عزیزم پسر من ی مدت هرسری دندون در میاورد آبریزش بینی میگرفت منم سریع بهش پلارژین میدادم خوب میشد
سر دندون دومیش هم ی ماه مریض بود

اره آراد هربار در میاره اینجوری میشع😅 انگار سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی