سلام من ۳۰ هفته رفتم ۱۳۰۰ بود .کم نیست؟
خوبه منم اول ۳۶ هفته رفتم ۲۶۰۰ بود ۳۹ هفته رفتم ۳۳۰۰ شده بود
گلم یک سوال
اخرین سونو چند هفتگی تشریف بردید؟
من آخرای 33هفته گفت 2330
اره عزیزم خوبه وزنش
کمه یکم البته به چثه و وزن خودت و همسرت هم بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.