۵ پاسخ

سلام من ۳۰ هفته رفتم ۱۳۰۰ بود .کم نیست؟

خوبه منم اول ۳۶ هفته رفتم ۲۶۰۰ بود ۳۹ هفته رفتم ۳۳۰۰ شده بود

گلم یک سوال
اخرین سونو چند هفتگی تشریف بردید؟

من آخرای 33هفته گفت 2330
اره عزیزم خوبه وزنش

کمه یکم البته به چثه و وزن خودت و همسرت هم بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری