۶ پاسخ

خیلی خوبه

باید زیر ۱۳۰ باشه .براتو خوبه

ن عالیه

نرماله بالای ۱۴۰ میشه قند بارداری

عدد نرمالش چنده من آزمایش دادم هنوز جوابش نیومده

نه اوکیه عزیزم

سوال های مرتبط