مال من اصلا نمیخورد اعتصاب میکرد و وزن نمیگرفت بعد نان ای ار دادم باز دونه های صورتش برگشت اما گفت اگر این نساخت بهش اپتامیل اچ ا بده دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا نمیدونم
پسر من چون الرژی پروتیین گاوی داشت ، دکترش پپتی واسش نوشت
رفلاکس هم داشت واسه رفلاکس AR میدن ولی بخاطر آلرژیش نمیشد این و بخوره
نه چون رقیق هستش رفلاکس رو بدتر میکنه
بهتره ازمایش مدفوع بگیری ازش بد اگر حساسیت داشت پپتی بدی
حساسیت داره مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.