وای منم همش میترسم بالا بیارم کلا ناشتا زیاد بمونم حالت تهوع میگیرم
یه آزمایش دیگه میگیرن نگران نباش
واییی منم میترسم بالا بیارم🫣🫣🫣🫣
وای چرا
ازمایش خراب شد منم بالا اوردم گفت خراب شده فرداش رفتم دوباره
این محلول همه باید بخورن برای چی هست اصلا
چقدره هزینش؟
مثل منننننن
عزیزم این ازمایش برای همه اس؟
به مسئول پذیرش بگو بالا آوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.