طوری نیست خواهر منم اینجوری بود الان ده سالشه هنوز برای همه چی گریه میکنه 😂
ما توی خونه وسط هال نشستیم گریه میکنه اونجا ها که جای خود داره
خودم به زورتوحموم موهاشوکوتاه میکنم
ماهان هم همینه برای هرچیزی گاردمیگیره آرایشگاه حموم ناخون گرفتن بینی پاک کردن سوارماشین شارژیش نمیشه ازهمه چیز میترسه وگریه میکنه وجیغ میزنه
دختر منم
عزیزم طبیعیه خیلی از بچه ها همینن من پسرمو یکبار بیشتر ارایشگاه نبردم بسکه گریه میکنه .اتلیه م میبرم همکاری نمیکنه اصلا
دختر منم دقیقا همین مدلی ...خودم موندم ک چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.