۴ پاسخ

من که ۱۴ هفته بودم قطعی گفت همونم شد

واییی من ۵۰ روز دیگ زایمانمه

انتی احتمال چی داد؟

بنظرم آره مشخصه
آنومالی میگن هفته های۱۸و۱۹بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آراد و تودلی👻 مامان آراد و تودلی👻 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی