۶ پاسخ

غذا خوب میخوره؟

یه چکاپ ببر حتما عزیزم
با سرعت کم ولی رشد میکنن هم قد هم وزن، استپ نمیکنن اونم توی ۶ماه

غذا خوب میخوره یا شیر اگه شیر میخوره بیشتر غذا بده اگه غذابیشتر میخوره بیشتر شیر بده کلا معکوس انتخاب کن ببین چطور میشه

حتما به دکترش بگو درسته ازیکسالگی روند وزن گیری کندمیشه اما بچه وزن میگیره بهتره دکترببری ببینه علتش چیه

از یکسالگی ماهی ۱۵۰ وزن میگیرن کلا
منم پسرم از یکسالگی خیلی کم وزن میگیره کلا

فک میکنم از یه سنی روند رشدشون کند و کندتر میشه
اگه بهداشت گفته استاندارده پس جای نگرانی نیست ⚘️

سوال های مرتبط

مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی