۳ پاسخ

پسر من همینطور بود دکتر براش بخور گرم کمی نمک هم بریزم داخل بخور هم مجرای بینی رو باز می کنه هم ضدعفونی واقعاً جواب داد با هر اسپری بینی داخل بینی اسپری می کردم به تنهایی جواب نمی داد

اگر سرما خورده نیست براش اسپری بینی سزالین بگیر که داخل بینیشم خشک نشه

اره خیلی خوبه من زدم خوب شد

سوال های مرتبط