زایمان توبیمارستان اردیبهشت چند؟ سزارین

۸ پاسخ

من پرسیدم جدیدا
۸۵ تا ۹۰

من زنگ زدن پرسیدم بعد عید گفت 80 رو صد حساب کن

پارسال من رفتم گفتن۵۰تمن رفتن اتاق عمل گفت گن پمپ درد وفلان خلاصه تامرخص شدم۶۵دادم

من پرسیدم۸۰تا۹۰

من ۲۳ اذر سزارین ۴۷
البته چند ساعتم زایشگاه بودم
دختر عموم دو قلو یک ماه بعد من همون ۴۷ شد

بالای ۱۰۰ میلیون شده امسال

تا از بیمارستان‌ در بیای ۵۰ تومن میشه

پارسال ۴۵ بود امسال فکر کنم حدودا پنحاه به بالا باید باشه

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری