۱ پاسخ

من چندبار جلوی شوهرم دخترم رو دعوا کردم بعدش عذاب وجدان خیلی بدی گرفتم

چون تنها نقطه ضعف شوهرم دخترمه اون من رو عصبی می‌کنه منم ناخواسته سر بچه داد میزنم
حتی به شوهرم گفتم منو عصبی میکنی من این رفتار رو میکنم وقتایی که تنهاییم هرچقدر هم خرابکاری کنه عصبانیم کنه داد نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان علی🐻 مامان علی🐻 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری