۴ پاسخ

واسه بچه این قدی سنگینه یه کم. حالا باز اگه نمک و ادویه نداشته باشه یا کم باشه یه چیزی ولی اگه از بیرون گرفتین نده که همش ادویه‌ست

خیلی چرب نیست؟
من حس میکنم خیلی سنگینه و چرب😅

من تا حالا ندادم

بده من فقط ابش

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۹ ماهگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۱۷ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان محمدحسین🩵 مامان محمدحسین🩵 ۱ سالگی