۲ پاسخ

چه ترکیب سمی

خیلیم خوبه من کته دخترمو بیشتر با آب پای مرغ درست میکنم ب شدت خوشمزه میشه و مقویه و دوس داره اینسری هم قرارع پاچه بگیرم هر سرب با آبش برنجشو بپزم

سوال های مرتبط

مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی