۵ پاسخ

اره بده خیلی مفید هست به حرف بقیه گوش نده منم میدم

کله پاچه برای خودمون هم سنگینه خدایی ولی از آبش یه کمی اشکالی نداره

من آبشون رقیق میکنم ونون میریزم میدم میخوره
هم اینکه عصاره شو میزارم فریزر به سوپهاش اضافه میکنم

بده ولی یکی دو قاشق

نه بابا نده اصلا

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۱۷ ماهگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین🩵 مامان محمدحسین🩵 ۱ سالگی