بعضی وقتا حس میکنم کسی منو درک نمیکنه و این خیلی حس بدیه🥲

۳ پاسخ

بارداری همینه

منم همینطور 😑

مال هورمونهای بارداریمونه عزیزم سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری