پوشک چه سایزی خریدید و چندتا تو سیسمونی؟

۵ پاسخ

من از صفر تا چهار گرفتم صفر یکی از یک تا چهار هر کدوم ۴ بسته ۴۰ تایی و ۳۶ تایی

من سر دختر صفر خریدم کوچیک شد یک بستم ۳۵۰۰ بود

یدونه صفر خریدم یدونه ۱ مارک مای بیبی

من دو تا سایز ۱ خریدم
دوتا سایز ۲ خریدم

میگن صفر و یک باید بخریم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جان💙 مامان ایلیا جان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری