۳ پاسخ

ای ننه
فکر کن دمپایی بپوشن شلپ شلپ برن بازی کنن
من اصلا باورم نمیشه این روزا پیش رومه

من ۲۱ گرفتم الان اندازه دختزمه (یک و نیم سالشه )

نه همینه من یادمه اولین ک برا دخترم گرفتم۲۲بود خب ی شماره بزرگ برداشته بودم که بپوشه چند ماه

سوال های مرتبط

مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی