والا من یه بچه دیدم تو بهداشت انقدر درشت بود مامانش گفت اپتامیل ha میده
آره گلم شیر خشکا همشون مثل همن فقط باید به بچت بسازه عزیزم نگران نباش
منم دخترم رفلاکس داره اولش وزن گیریشون کنده بعد به مرور بهتر میشن رفلاکس که بهتر میشه اونا هم بهتر میشن عزیزم و وقتی هم غذا خور بشن دیگه رفلاکسشونم خوب میشه حتما داروهای رفلاکسشو مرتب بده بهش قنداقش کن که خواب خوبی داشته باشه چون علاوه بر شیر خواب خوب هم موثره
من ar با شیر خشک معمولی قاطی میکنم طبق دستور پزشک و میدم بهش
احتمالا اچ ا برای حساسیت به پروتئین گاوی هست سعی کن محصولات و لبنیاتی که با شیر گاو هستنو نخوری
اره عزیزم من اچ آ میدم دخترم یه کیلو و خورده ای گرفته وزن تو یه ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.