۵ پاسخ

توی فرنی میشه استفاده کرد عزیزم

پسرمن خورد اورد بالا منم خودم خوردم

شیر از یک سالگی ب بعده

به عنوان نوشیدنی شیر بعد یکسال مجاز هستش ولی میتونی داخل غذاهایی مثل فرنی و این چیزا استفاده کنی

توی غذا میریزن ولی اعلب پزشکا بعد از یکسال مجاز میدونن چون ممکنه آلرژی زا باشه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی