حالت تهوع زیادی دارم چیکار کنم بخدا نمیتونم غذا هم بخورم

۸ پاسخ

تحمل کن

خدا ب من بچه بده آنقدر تهوع کنم که نگووووو

دمنوش زنجبیل شنیدم خیلی خوبه

ناشتا هر روز صبح یه قرص ویتامین ب۶ بخور، تا شب راحتی

انشالله منم از این تهوعا بگیرم 😁

بیسکوییت یا نون خشک بخور

من هندونه میخورم یه کم بهتر میشم ،

قرص زنجبیل بگیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری