۵ پاسخ

گریپ میکسچر.
بستگی به نی نی داره که بهش بسازه یا نه

من برا کولیکش
کاکوتی میدم و قطره پدیابست
کاکوتی از 14 روزگی میدم فوق‌العاده بوده براش
هم خوابش عالی شده هم خیلی آروم شده
قطره رو هم یه هفته 10 روزی میشی گرفتیم هرزگاهی که خیلی اذیت هست و بی تابی داره نصف قطره چکون میدم اونم مؤثره خداروشکر آرومش میکنه

آره من از 4، 5 روزگی میدم بهش
خداروشکر تا حدی کمک بود برام
یه قطره چکون تا 1 ماهگی
به بعدم دکترش گفت روزی 3،4 بار مجازی بدی بهش هربار 2،3 تا قطره چکون

برای پسر من که رفلاکس هم داشت دکتر داروی پدی لاکت و کولیف نوشت چون گرمیچر رفلاکس رو بیشتر میکنه

آره من ازاول یک ماهگی تاالان به پسرم میدم خیلی خوبه من که راضیم چون بچم کولیک داره هم نفخ وقتی میخوره آروم میشه بی قراری نمیکنه دکتربهم گفت اگه باهمین شربت آروم میشه تاآخرچهارماهگی میتونی بهش بدی برای بچه من که خیلی خوب جواب میده هرهشت ساعت ۲/۵سی سی بهش میدم دکترگفت تاروزی ۶بارهم می تونم بدم ولی من همون هشت ساعت میدم

سوال های مرتبط