۱۰ پاسخ

عزیزمممم🥹🥹

روغن زیتون بزن ب پاهاش وجاهای ک اینجوریه .پوستش خشکه

شیر خشک بیومیل بده بهش ببین سر ماه چقدر میشع

چه شیر خشکی میدی نان بده وزن دهیش خیلی خوبه

چه شیر خشکی میدین ؟

دخترم ۲۴۰۰ بود عزیزم
نگران نباش انشاالله وزن میگیره

شیرخشکش چیه؟

اگه میخوای وزن بگیره سوپرامیل بهش بده درصد چربیش بالاست و خیلی مغذیه برای بچه خیلی شیرخشک خوبیه

من بچم ۱۸۰۰ بود الان دوماهشه شده ۳ کیلو خورده

وزن‌میگیره غصه نخور

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی